مدیریت امور مالی


شرح وظایف اداره دریافت و پرداخت

  • ثبت اطلاعات اعتبارات (موافقتنامه) هزینه ای در سیستم اعتبارات و حسابداری
  • ثبت اطلاعات ابلاغ اعتبار و تخصیص اعتبار در سیستم اعتبارات و حسابداری
  • پرداخت اسناد رسیدگی شده
  • تهیه و تنظیم حقوق کارکنان سازمان
  • ارسال اسناد حقوق به خزانه استان جهت دریافت و پرداخت حقوق
  • تهیه و تنظیم حقوق بازنشستگان
  • پیگیری و رفع خلاء کسور بازنشستگی کارکنان
  • دریافت و ارسال درآمدهای پیش بینی شده به حساب خزانه استان و مرکز
  • تهیه و تنظیم صورتحساب عملکرد ماهیانه و نهایی و ارسال به مراجع قانونی مربوطه

 

شرح وظایف اداره اعتبارات تملک سرمایه ای

  • ثبت اطلاعات اعتبارات(موافقتنامه) ملک سرمایه ای در سیستم اعتبارات و حسابداری
  • ثبت اطلاعات ابلاغ اعتبار و تخصیص اعتبار در سیستم اعتبارات و حسابداری
  • رسیدگی به اسناد هزینه و انطباق با قوانین و مقررات مربوطه و صدور سند هزینه رسمی
  • پرداخت اسناد رسیدگی شده
  • ثبت اطلاعات دریافت و پرداخت سپرده های سازمان
  • تهیه و تنظیم صورتحساب عملکرد ماهیانه و نهایی و ارسال به مراجع قانونی و مربوطه
  • نگهداری حساب اموال سازمان
  • نگهداری حساب انبار و صدور حواله

 

مشخصات پرسنل

ردیف نام و نام خانوادگی پست سازمانی تلفن تماس
۱ یاسر سعیدی مدیر امورمالی  
۲ افسانه رنجبر رئیس اداره رسیدگی اسناد و دفترداری تنظیم حسابها  
۳ معصومه سیری زاده کارشناس مسئول امورمالی  
۴ معصومه اولیورهمائی کارشناس مسئول امورمالی(دفترداری و تنظیم حسابها)  
۵ مهرنوش وطن خواه کارشناس مسئول امور مالی  
۶ ملیحه علی محمدی معدنوئی کارشناس مسئول امور مالی  
۷ فریبا آدین کمک کارشناس امور مالی  
۸ عباس رازمند کمک کارشناس امور مالی  
۹ غلام ایسینی نژاد جمعدار اموال  
۱۰ صابر قادری کارشناس مسئول امور مالی در رسیدگی انبار