1- تهيه و ابلاغ دستور العمل ها ، بخشنامه ها ، قوانين ، و آيين نامه ها ي اجرايي مرتبط با حوزه امور قراردادها .
2- دريافت مستندات برآوردها ي فني و ريالي پروژه هايي كه اعتبارات آنها از طريق مناقصه و عقد قرارداد هزينه خواهد شد از واحد مجري پروژه.
3- تهيه برنامه زماني مناقصه .
4- تشكيل جلسه پيش از فراخوان وبررسي وتصويب نحوه برگزاري مناقصه ، مستندات پروژه ومراحل مناقصه.
5- انجام مراحل فراخوان ، فروش يا تحويل اسناد ودريافت پيشنهادات در مهلت هاي قانوني تعيين شده .
6- تشكيل جلسات ارزيابي كيفي و كميسيون معاملات به منظور بررسي اسناد وپسشنهاد قيمتها و تعيين برنده مناقصات .
7- انجام امورات بايگاني و ثبت وضبط مستندات .
8- انجام امورات نظام مستند سازي و اطلاع رساني مناقصات از طريق پايگاه ملي مناقصات .
9- بررسي و كنترل قراردادها .
10- نظارت بر حسن برگزاري مناقصات و عقد قراردادها در نصابهاي كوچك و متوسط در مديريت شهرستاني تابعه.
11- انجام امورات برگزاري مزايده و ترك تشريفات مناقصه.
12- تشكيل جلسات هيئت انتخاب مشاور وانجام امورات مربوطه .
13- انجام امورات دبيرخانه اي كميته فني بازرگاني سازمان .
14- انجام هماهنگي هاي لازم با دستگاههاي نظارتي استاني .
15- برقراري ارتباط موثر با امور قراردادها و پيمانها در وزارتخانه مطبوع .
16- انجام ساير امورات محوله و اجراي سياستها و اولويت هاي سازمان كه به اين اداره شده باشد .
|